Opći uvjeti

Ovi Opći uvjeti poslovanja web shopa www.haljinebariba.hr definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata robe, postupak reklamacija i jednostranog raskida ugovora o kupoprodaji roba, kao i druge Kupcu važne informacije za donošenje odluke o kupnji robe ponuđene na ovoj internetskoj stranici.

Prodavatelj robe (proizvoda) ponuđene na ovim stranicama je T.O. Barbara  (OIB: 03092888606), Tkalčićeva 4, Zagreb.

Kupac robe (proizvoda) je punoljetna fizička osoba ili pravna osoba posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju.

Roba / Proizvod su svi proizvodi koje prodaje T.O. Barbara, a koji su navedeni u ponudi web shopa.

Cijene su izražene u kunama i uključuju PDV. U cijenama je uključen iznos poštarine koji se dodatno ne naplaćuje i iskazan je prilikom konačnog obračuna. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude u internet trgovini vrijede isključivo u trenutku narudžbe / plaćanja i podložni su promjeni ili uklanjanju iz ponude bez prethodne najave.

1.korak – Izbor proizvoda ( i stavljanje u košaricu)

Izaberite proizvod koju želite kupiti i stavite ga košaricu klikom na nalog „Dodaj u košaricu“. Promjena stanja u košarici prikazat će se ispod glavnog izbornika. Klikom na „Pogledaj košaricu“ možete pregledati stanje u košarici i započeti postupak potvrde narudžbe.

Predomislite li se tijekom kupovanja i proizvode koje su već u košarici ne želite kupiti, kliknete na nalog „Izbaci iz košarice“, jednostavno tako da broj naručenih primjeraka pojedinog artikla promijenite klikom na nalog – ili +.

Kada ste odabrali proizvode koje želite kupiti kliknite na nalog „Kreni na plaćanje“. Ako se želite vratiti na pretraživanje proizvoda kliknite na nalog „Nastavi kupovati“.

2.korak – Izbor adrese za dostavu
Nakon što ste dodali proizvode u košaricu, upišite svoje osobne podatke i adresu za dostavu proizvoda. Naručeni proizvodi mogu biti dostavljeni i na neku drugu adresu, koju označite klikom na nalog „Želim dostavu narudžbe na drugu adresu“ i upišite tražene podatke.

3.korak – Izbor načina plaćanja
Robu naručenu putem web shopa www.haljinebariba.hr moguće je platiti na jedan od sljedećih načina:

Plaćanje virmanom

Nakon što Kupac odabere ovaj način plaćanja, Prodavatelj će Kupcu poslati e-mail s potvrdom narudžbe i podacima za uplatu. Kupac je dužni iznos obvezan uplatiti Prodavatelju najkasnije u roku od 3 dana računajući od dana primitka Prodavateljeva e-maila. Uplatu Kupac može izvršiti putem Internet bankarstva ili, u slučaju da ne Kupac koristi e-banking, na bilo kojem platnom mjestu; u banci, pošti ili Fini. Prodavatelj naručenu robu šalje Kupcu tek po izvršenoj uplati cijene. Uplata se smatra izvršenom danom doznake sredstava na račun Prodavatelja. Ukoliko uplata ne bi bila izvršena u gore navedenom roku smatra se da je Kupac odustao od narudžbe te Prodavatelj robu nije dužan isporučiti.

Pouzećem

U slučaju da Kupac odabere ovakav način plaćanja naručenu robu i troškove poštarine Kupcu će naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke.

4.korak – Potvrda narudžbe
Zadnji korak je pregled vaše narudžbe zajedno s troškovima poštarine i podacima za dostavu. Ako su svi uneseni podaci ispravni, kliknite na nalog „Potvrdi narudžbu“. Nakon toga na vašu e-mail adresu stići će potvrda narudžbe.

Rok dostave unutar Hrvatske je od 4 do 10 radnih dana, osim otoka, gdje dostava može trajati duže, i ekstremnih vremenskih uvjeta (snijeg, poplave itd).

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da Prodavatelj neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, Kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

U slučaju da ste se tijekom kupovine suočili s tehničkim poteškoćama, molimo vas da nas o tome obavijestite na e-mail: info@haljinebariba.hr ili tel: +385 01 4577 077

PLAĆANJE

Robu naručenu putem web shopa www.haljinebariba.hr moguće je platiti na jedan od sljedećih načina:

  • Plaćanje virmanom

Nakon što Kupac odabere ovaj način plaćanja, Prodavatelj će Kupcu poslati e-mail s potvrdom narudžbe i podacima za uplatu. Kupac je dužni iznos obvezan uplatiti Prodavatelju najkasnije u roku od 3 dana računajući od dana primitka Prodavateljeva e-maila. Uplatu Kupac može izvršiti putem Internet bankarstva ili, u slučaju da ne Kupac koristi e-banking, na bilo kojem platnom mjestu; u banci, pošti ili Fini. Prodavatelj naručenu robu šalje Kupcu tek po izvršenoj uplati cijene. Uplata se smatra izvršenom danom doznake sredstava na račun Prodavatelja. Ukoliko uplata ne bi bila izvršena u gore navedenom roku smatra se da je Kupac odustao od narudžbe te Prodavatelj robu nije dužan isporučiti.

  • Pouzećem

U slučaju da Kupac odabere ovakav način plaćanja naručenu robu i troškove poštarineKupcu će naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke.

DOSTAVA

Dostava proizvoda vrši se dostavnom službom DPD Croatia d.o.o.

Kako bi paket mogao biti uredno dostavljen Kupac je dužan navesti točnu i potpunu dostavnu adresu.

Rok dostave unutar Hrvatske je od 4 do 10 dana, osim otoka, gdje dostava može trajati duže, i ekstremnih vremenskih uvjeta (snijeg, poplave itd). Poštarina je besplatna, za područje Republike Hrvatske.

O visini iznosa troška poštarine za dostavu u inozemstvo šaljemo obavijest na upit. Upit vezano uz trošak inozemne dostave postavite na info@haljinebariba.hr.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Ako Kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu DPD Croatia d.o.o. nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, dužan je Prodavatelju nadoknaditi sve troškove vezane uz takvu isporuku.

REKLAMACIJE NA PROIZVODE I PODNOŠENJE PRIGOVORA 

  • Reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Reklamacije se zaprimaju u pisanoj formi putem pošte ili elektroničke pošte, na adresu: Tkalčićeva 4, Zagreb ili na e-mail adresu: info@haljinebariba.hr.

U slučaju kada je isporučen proizvod koji nije naručen Kupac ima pravo na povrat proizvoda u roku od 8 (osam) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda. Trošak povrata proizvoda i ponovne isporuke naručenog proizvoda snosi Prodavatelj.

Ako Prodavatelj utvrdi da je reklamacija bila neosnovana, trošak povrata robe snosi Kupac.

  • Podnošenje prigovora potrošača

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 41/14, 110/15), T.O. Barbara obavještava potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti u pisanoj formi putem pošte ili elektroničke pošte, na adresu: Tkalčićeva 4, Zagreb ili na e-mail adresu: info@haljinebariba.hr

T.O. Barbara se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Kako bi Prodavatelj tu svoju obvezu mogao izvršiti  Kupac u prigovoru treba navesti svoje točne kontakt podatke.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora bez navođenja razloga samo ako roba nije bila otpečaćena nakon dostave,te se nalazi u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena).

Jednostrani raskid Ugovora moguć je u roku 14 dana od dana primitka pošiljke, slanjem Obrasca za jednostrani raskid ugovora (dalje: Obrazac) čiji je sadržaj propisan Pravilnikom o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (NN 72/2014), a dostupan je na ovom linku u pdf formatu.

Ispunjeni Obrazac Kupac može dostaviti putem elektroničke poštena e-mail adresu: info@haljinebariba.hr. Kupac je Obrazac dužan poslati Prodavatelju prije isteka gore navedenog roka. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će Kupcu dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Kupac je dužan vratiti robu na adresu Prodavatelja Tkalčićeva 4, Zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao ispunjeni Obrazac. Izravne troškove povrata robe snosi Kupac.

Prodavatelj povrat novca vrši načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe.

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, T.O. Barbara web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje Kupac može predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform / Platforma za online rješavanje sporova, ili skraćeno: Platforma za ORS) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno članku 14. stavku 1. spomenute Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS, koja je s radom započela dana 15. veljače 2016. godine.

Slijedom iznijetog, Prodavatelj obavještava Kupca da je pristup Platformi za ORS moguć na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka Kupca te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima.

Prilikom kupnje na www.haljinebariba.hr Kupac dobrovoljno unosi vlastite osobne podatke te jamči za točnost i potpunost takvih podataka. Unosom osobnih podataka smatra se da je Kupac pristao na uvjete korištenja osobnih podataka predviđene ovim Općim uvjetima, a temeljem kojih se Prodavatelju daje pravo da prikuplja, koristi, obrađuje i prenosi osobne podatke potrebne za korištenje web stranica, uključujući (ali bez ograničavanja na):

Prodavatelj će čuvati osobne podatke onoliko koliko je to potrebno za svrhe predviđene ovim Općim uvjetima. Nakon isteka tog vremena osobni podaci će se uništiti, izbrisati ili učiniti anonimnima na način koji osigurava da se zadrži sigurnost osobnih podataka.

Prodavatelj neće razotkriti osobne podatke Kupca trećim osobama, osim u svrhu izvršavanja usluge, zaštite interesa Kupca i Prodavatelja te sprječavanja eventualnih zloporaba.

Ukoliko Kupac zatraži korekciju ili brisanje njegovih osobnih podataka, Prodavatelj će takve podatke izmijeniti ili ukloniti.Prilikom davanja osobnih podataka, Kupac jamči da su isti potpuni, istiniti, točni i ažurni.

 

  • Stavljanje podataka korisnika na raspolaganje trećim osobama

Prodavatelj jamči da e-mail adresu i ostale podatke Kupca neće stavljati trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez njegovog pristanka. Od navedenog se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga, u svrhu izvršavanja usluge, zaštite interesa Kupca i Prodavatelja te sprječavanja eventualnih zloporaba. 

  • Odgovornost za pogreške

Prodavatelj ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite podataka Kupca, ali jamči da će pogreška biti otklonjena, ukoliko je to moguće, čim prije.

  • Kolačići (cookies)

Kolačić je informacija spremljena na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koju ste posjetili. Kolačići omogućuju jednostavnije korištenje budući da spremaju Vaše postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju. Na taj način informacije su prilagođene Vašim potrebama i uobičajenim načinima korištenja.

Od jednostavnih informacija o postavkama, kolačići mogu spremiti i velik broj osobnih informacija (ime, e-mail adresa) za koje Vi u potpunosti morate dati pristup. Ukoliko im Vi to niste omogućili, utoliko kolačići ne mogu pristupiti datotekama na Vašem računalu. Aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive, međutim možete u postavkama izabranog internetskog preglednika odabrati mogućnost odobravanja/odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz korištenje kolačića.

Isključivanjem kolačića ne dopuštate pohranjivanje istih na vlastitom računalu. Postavke kolačića mogu se konfigurirati i mijenjati u izabranom internetskom pregledniku. Kako biste vidjeli postavke, odaberite preglednik koji koristite (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Operu ili Safari (stranice na engleskom jeziku). Ukoliko onemogućite kolačiće, utoliko nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti internetskih stranica.

  • Korištenje

 Prodavatelj se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz ili je na bilo koji način vezana za korištenje Internet stranice, te za bilo kakvu štetu koja može nastati Kupcu ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja Internet stranice. 

  • Uređaji

 Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup na www.haljinebariba.hr i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja www.haljinebariba.hr ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i slično, te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. 

  • Izmjena Općih uvjeta

 Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, druge podatke vezane uz Internet trgovinu kao i sav ostali sadržaj www.haljinebariba.hr, pod uvjetom javne objave na www.haljinebariba.hr Internet stranici, a zbog čega je Kupac dužan prilikom svake posjete predmetne Internet stranice pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. 

  • Troškovi korištenja

 Usluge koje Prodavatelj pruža u okviru usluge Online kupovine na www.haljinebariba.hr ne uključuju troškove koje Kupac snosi koristeći računalnu opremu i usluge za pristup stranicama. Prodavatelj nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove, niti ne snosi odgovornost za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internetske veze prilikom korištenja usluge Online kupovine.