CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
Kreditnom ili debitnom karticom – plaćanje izravno putem interneta, korištenjem servisa za plaćanje
karticama: Visa Electron, Visa GOLD, MasterCard, Maestro, Visa i Diners.
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti
najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
Plaćanje pouzećem (po primitku pošiljke) – omogućuje kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču
prilikom same dostave na adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini odnosno iznos nije
moguće platiti kreditnom karticom.
Uplatom na račun – na adresu e-pošte navedenu kod narudžbe šalju se podaci potrebni za uplatu,
uključujući broj računa na koji kupac treba uplatiti iznos narudžbe. Kupac može izvršiti plaćanje
korištenjem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, na FINI i sl. Nakon
zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni proizvodi na adresu koju je naznačio u narudžbi.
Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen
dostavnoj službi u roku 2-4 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) po primitku uplate
kupoprodajne cijene, osim kod plaćanja proizvoda pouzećem.
Ako kupac odabere način plaćanja pouzećem, ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata
ponude, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku 2-4 radnih dana (subota, nedjelja i neradni
dani isključeni) nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.
Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 2-4 radnih dana (subota,
nedjelja i neradni dani isključeni) od predaje proizvoda dostavnoj službi.
Račun R1 kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće
biti uvaženi.
Ukoliko se plaćanje vrši bankovnom doznakom (virmanom ili internet bankarstvom) kupac je dužan
koristiti podatke za uplatu koje primi e-poštom od strane prodavatelja.
Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u hrvatskim kunama.

OSNOVNI PODACI O DOSTAVI
Za kupce iz cijele Hrvatske, dostava za sve narudžbe iznad 1000 kn je besplatna.
Za dostave koje ne zadovoljavaju uvjet besplatne dostave naplaćujemo 30 kn (uračunat PDV), neovisno o
težini pošiljke i udaljenosti mjesta dostavljanja.
Narudžbu Tvrtka dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema
proizvoda“.
Dostava proizvoda vrši se putem Hrvatske Pošte d.d. i drugih kurirskih službi s kojima je u ugovornom
odnosu. Također, kupac može pošiljku preuzeti osobno u jednoj od poslovnica Tvrtka koje se nalaze na
adresi: Adresa 11, Grad
POPIS POSLOVNICA:
Bariba Trg Ante Starčevića 7, lokal 76, 10000 Zagreb
Tvrtka prije svake isporuke, odnosno predaje proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda.
(u nastavku su općeniti uvjeti za DPD. Unesiti podatke svoje kurirske službe ili obrišite ako ih nemate)
DOSTAVA DPD CROATIA
Pošiljke isporučujemo putem DPD Croatia d.o.o. kurirske službe.
Roba se šalje sljedeći dan nakon potvrđene uplate. Naručena roba stiže u roku 24-48 sati od trenutka
slanja (subote, nedjelje i praznici isključeni).
Za otoke je vrijeme dostave nešto duže i ovisi o važećem rasporedu vožnje DPD-a, koji možete pogledati
na sljedećem linku:
https://www.dpd.com/hr/home/produkti_i_usluge/classic_usluga/hrvatska/raspored_dostave_na_otoke

TROŠKOVI DOSTAVE
Troškove dostave u cijelosti plaća kupac, osim ako je drugačije navedeno web stranici haljinebariba.hr.
Tvrtka dostavu vrši unutar Republike Hrvatske.
Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, odnosno pred prodavateljem u jednoj od
poslovnica Tvrtka ako je ugovoreno preuzimanje robe u jednoj od poslovnica Tvrtka, a sve kako bi se
izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.
Ukoliko Tvrtka nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može
prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko Tvrtka nije u mogućnosti
isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni
rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Tvrtka zadržava
pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.